.
Σύμφωνα με την διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων και εταιρικής επικοινωνίας της εταιρίας κα. Kata: «Oι 13 κωδικοί των ενεργειακών ποτών εξάγονται σε πάνω από 40 χώρες του κόσμου με πολύ σημαντικά μερίδια αγοράς , καθώς στην Ελλάδα το «HELL ΕΝΕRGY» έχει φτάσει να κατέχει σήμερα το 45% της αγοράς και να εξοστρακίσει την RED BULL αλλά και άλλα μεγάλα πολυεθνικά energy brands.
Στην Ελλάδα έχουμε συστήσει την Hell Greece Ltd , η οποία έχει την διανομή των προϊόντων μας, καλύπτοντας όχι μόνο όλη την ηπειρωτική Ελλάδα αλλά και όλα τα νησιά ,μέσω των συνεργατών μας σε κάθε περιοχή. Τα προϊόντα της “Hell Energy” βρίσκονται σχεδόν σε όλα τα σημεία μικρής λιανικής σε όλη την επικράτεια».
Η «γέννηση»… του ονόματος
Δεν επενδύθηκαν χιλιάδες ευρώ, ούτε χρειάσθηκαν ειδικοί του marketing για να ονοματίσουν το διάσημο ενεργειακό ποτό.
Η ιστορία είναι απλή, καθώς σύμφωνα με την κα. Κata όταν οι ιδιοκτήτες της εταιρίας αποφάσισαν για τα συστατικά του ποτού, το έδωσαν σε φίλους αλλά και στην οικονόμο του σπιτιού να το δοκιμάσει, η οποία μόλις είπε στα ουγγρικά: «Τι ωραία, διαβολική γεύση». Έτσι, προήλθε η ονομασία HELL».
Αξίζει να σημειώσουμε ότι τα 2/3 του τζίρου της εταιρίας, προέρχεται από τις εξαγωγές του διάσημου ποτού, το οποίο κάνει ρεκόρ πωλήσεων σε Αζερμπαϊτζάν, Σλοβακία, Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία και Κύπρο. Ο όμιλος είναι γνωστός όχι μόνο για την υπερσύγχρονη τεχνολογία παραγωγής, αλλά και για τις άριστες πρακτικές μάρκετινγκ που υιοθετεί. Για αυτό, το 2018, η HELL ENERGY επέλεξε έναν σταρ του Χόλυγουντ για την καμπάνια της, που δεν θα μπορούσε να ήταν άλλος από τον Bruce Willis».
Σε ερώτηση του zougla.gr για τα επενδυτικά σχέδια της εταιρίας τα επόμενα χρόνια, η κα. Kate μας ανακοίνωσε ότι αυτό το διάστημα παράγεται και ένα νέο προϊόν της εταιρίας το ENERGY COFEE (Latte, espresso), το οποίο ήδη βρίσκεται σε Σλοβακία και σε λίγο διάστημα θα είναι και στην αγορά της Ρουμανίας. Επίσης, στο πλάνο της διοίκησης της εταιρίας είναι το ΗΕLL ENERGY να μπει με αξιώσεις και στην μεγάλη αγορά της Ινδίας και μελλοντικά ίσως και στην Αμερική, η οποία είναι μια δύσκολη και απαιτητική αγορά που χρειάζονται χρονοβόρες πιστοποιήσεις από τον FDA».
Διαβάστε περισσότερα στο zougla.gr
Το διάσημο ισοτονικό ποτό και κυρίως το STRONG με γεύση κόκκινων σταφυλιών παρασκευάζεται με έως και 20% περισσότερη καφεΐνη και είναι το ισχυρότερο ενεργειακό ποτό στη σλοβακική αγορά, το οποίο κερδίζει καθημερινά μερίδια αγοράς στα Βαλκάνια και στην Δυτική Ευρώπη.
Σύμφωνα με την διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων και εταιρικής επικοινωνίας της εταιρίας κα. Kata: «Oι 13 κωδικοί των ενεργειακών ποτών εξάγονται σε πάνω από 40 χώρες του κόσμου με πολύ σημαντικά μερίδια αγοράς , καθώς στην Ελλάδα το «HELL ΕΝΕRGY» έχει φτάσει να κατέχει σήμερα το 45% της αγοράς και να εξοστρακίσει την RED BULL αλλά και άλλα μεγάλα πολυεθνικά energy brands.
Στην Ελλάδα έχουμε συστήσει την Hell Greece Ltd , η οποία έχει την διανομή των προϊόντων μας, καλύπτοντας όχι μόνο όλη την ηπειρωτική Ελλάδα αλλά και όλα τα νησιά ,μέσω των συνεργατών μας σε κάθε περιοχή. Τα προϊόντα της “Hell Energy” βρίσκονται σχεδόν σε όλα τα σημεία μικρής λιανικής σε όλη την επικράτεια».
Η «γέννηση»… του ονόματος
Δεν επενδύθηκαν χιλιάδες ευρώ, ούτε χρειάσθηκαν ειδικοί του marketing για να ονοματίσουν το διάσημο ενεργειακό ποτό.
Η ιστορία είναι απλή, καθώς σύμφωνα με την κα. Κata όταν οι ιδιοκτήτες της εταιρίας αποφάσισαν για τα συστατικά του ποτού, το έδωσαν σε φίλους αλλά και στην οικονόμο του σπιτιού να το δοκιμάσει, η οποία μόλις είπε στα ουγγρικά: «Τι ωραία, διαβολική γεύση». Έτσι, προήλθε η ονομασία HELL».
Αξίζει να σημειώσουμε ότι τα 2/3 του τζίρου της εταιρίας, προέρχεται από τις εξαγωγές του διάσημου ποτού, το οποίο κάνει ρεκόρ πωλήσεων σε Αζερμπαϊτζάν, Σλοβακία, Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία και Κύπρο. Ο όμιλος είναι γνωστός όχι μόνο για την υπερσύγχρονη τεχνολογία παραγωγής, αλλά και για τις άριστες πρακτικές μάρκετινγκ που υιοθετεί. Για αυτό, το 2018, η HELL ENERGY επέλεξε έναν σταρ του Χόλυγουντ για την καμπάνια της, που δεν θα μπορούσε να ήταν άλλος από τον Bruce Willis».
Σε ερώτηση του zougla.gr για τα επενδυτικά σχέδια της εταιρίας τα επόμενα χρόνια, η κα. Kate μας ανακοίνωσε ότι αυτό το διάστημα παράγεται και ένα νέο προϊόν της εταιρίας το ENERGY COFEE (Latte, espresso), το οποίο ήδη βρίσκεται σε Σλοβακία και σε λίγο διάστημα θα είναι και στην αγορά της Ρουμανίας. Επίσης, στο πλάνο της διοίκησης της εταιρίας είναι το ΗΕLL ENERGY να μπει με αξιώσεις και στην μεγάλη αγορά της Ινδίας και μελλοντικά ίσως και στην Αμερική, η οποία είναι μια δύσκολη και απαιτητική αγορά που χρειάζονται χρονοβόρες πιστοποιήσεις από τον FDA».
Διαβάστε περισσότερα στο zougla.gr
Δημοσίευση σχολίου