www.CLICK4CRETE.gr


 Ο Κώστας Κρητικός, που είναι και καντινιέρης, χαρίζει εσώρουχο για να προωθήσει το νέο σουξέ του

Καμία δεν το έχει εκλάβει ως σεξουαλικό υπονοούμενο ή παρενόχληση, γιατί ξέρουν το ποιόν μου

Από την
ΚΛΑΡΑ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ


Πας για φαγητό και φεύγεις με… βρακάκι! Τραγουδιστής (και καντινιέρης!) στο Ηράκλειο Κρήτης δίνει δώρο στις πελάτισσές του με κάθε σάντουιτς κι ένα… στρινγκ που αναγράφει τον τίτλο του νέου τραγουδιού του «Βασιλικάκι μου».

Ο Κώστας Κρητικός, ο οποίος είχε βγάλει κι άλλο κομμάτι το 2016 με τον ευφάνταστο τίτλο «Οταν θα είσαι άντυτη, κάνε μου αναπάντητη», βρήκε έναν πολύ πρωτότυπο τρόπο να προωθήσει το νέο single του. Μιλώντας, μάλιστα, στην «Espresso» γι’ αυτό, αναφέρει ότι δεν θα μπορούσε να σκεφτεί καλύτερη διαφήμιση!

«Μαζί με κάθε σάντουιτς κι ένα στρινγκ δώρο. 
Και το νεράκι είναι δώρο και το βρακάκι! Το θεωρώ πρωτοτυπία. Αν μη τι άλλο, δεν το έχει ξανακάνει κανείς.
 Και από τη άλλη… ξέρεις τι είναι να αγκαλιάζεις μια γυναίκα και ναδιαβάζεις στο στρινγκ “Καντίνα Κρητικός” και “Βασιλικάκι μου”;
 Η καλύτερη διαφήμιση είναι! Ψάχνω, μάλιστα, να βρω κάτι αντίστοιχο να δωρίζω και στους άντρες, γιατί έχουν παράπονο!» μας λέει.

Αμήχανες αντιδράσεις


Πώς αντιδρούν, όμως, οι γυναίκες που πηγαίνουν για fast food και φεύγουν με εσώρουχο; «Οι περισσότερες αντιδρούν με αμηχανία! Πάντως, δεν έχει παρεξηγηθεί καμία. Ισα ίσα που άγνωστες με κοιτάνε και στα μάτια μόλις τους δώσω το δώρο! Και φυσικά, καμία δεν το έχει εκλάβει ως σεξουαλικό υπονοούμενο ή παρενόχληση, γιατί ξέρουν το ποιόν μου και ότι έχω οικογένεια… Εχω γυναίκα και τρία παιδιά – 26, 22 και 21 χρόνων! Καταλαβαίνουν ότι δεν το κάνω πρόστυχα, αλλά με χιούμορ και τρέλα!» εξηγεί ο Κώστας Κρητικός. Συμπληρώνει, μάλιστα, ότι η σύζυγός του δεν ζηλεύει καθόλου, ούτε ενοχλείται από την ιδιότυπη αυτή διαφήμιση. Μάλιστα, το πρωτότυπο αυτό δώρο, που συνοδεύει τα σάντουιτς και τα hot dogs, βγαίνει σε ποικιλία χρωμάτων. «Το έχω βγάλει σε διάφορα χρώματα και κάποιες, αν είναι καλές πελάτισσες, διαλέγουν ποιο θέλουν, ενώ σε κάποιες άλλες δίνω εγώ όποιο νομίζω. Θα βάλω, όμως, ένα πανεράκι με τα στρινγκ δίπλα στην καντίνα, να διαλέγει καθεμιά όποιο θέλει και σε χρώμα και σε μέγεθος» αναφέρει.

Το τραγούδι «Βασιλικάκι μου» είναι παραδοσιακό και έχει κυκλοφορήσει στο YouTube εδώ και περίπου πέντε μήνες. Οπως μας ενημερώνει ο καλλιτέχνης, πηγαίνει πολύ καλά, αλλά ακόμα δεν έχει φτάσει σε επιτυχία το πρώτο τραγούδι του. Ο Κώστας Κρητικός, μάλιστα, έχει τη δική του ορχήστρα, με την οποία πηγαίνει σε γάμους και σε άλλες κοινωνικές εκδηλώσεις, διασκεδάζοντας τον κόσμο με τις επιτυχίες του. Σύντομα θα ανοίξει και το δικό του νυχτερινό κέντρο στο Ηράκλειο, με το όνομα Αμπάρες Live.

ΠΗΓΗ:ESPRESSONEWS

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη