www.CLICK4CRETE.gr

Γνωστές Ελληνίδες αποκαλύπτουν ότι έχουν δεχτεί σεξουαλική παρενόχληση στον χώρο εργασίας τους.

«Λίγο καιρό πριν ξεκινήσω το τραγούδι εργαζόμουν ως γραμματέας. Κάποια μέρα, λοιπόν,  μου την "έπεσε" το αφεντικό μου. Κυριολεκτικά. Σοκαρίστηκα, αλλά κράτησα την ψυχραιμία μου και του έδωσα να καταλάβει  με ποια είχε να κάνει», δήλωσε η Δέσποινα Βανδή.


Η Βάνα Μπάρμπα πρόσφατα αποκάλυψε ότι τη δεκαετία του ’90 δέχθηκε σεξουαλική παρενόχληση από τον παραγωγό Χάρβεϊ Γουάινσταϊν. «Όταν μας έδωσαν το πρόγραμμα και αρχίσαμε τη διαφήμιση της  ταινίας, μετά  από 2 ημέρες μου ζητήθηκε να πάω να φάω με έναν παραγωγό που δεν τον ήξερα και χωρίς να ερωτηθώ καν. Ήταν απαίτηση, δεν ήταν  ερώτηση. Χαίρομαι που είχα το σθένος και είπα "όχι". Βέβαια, αυτό μου  κόστισε.  Πρώτα απ' όλα ο ίδιος έστειλε ένα χαρτί ότι εγώ πρέπει να φύγω, ότι δεν μπορώ να ξαναδούλεψω στην Αμερική και η ίδια η ατζέντισσά μου είπε τώρα "ήθελες τα κι έπαθες τα". Τον γνώρισα στο Μπέβερλι Χιλς, που γίνονταν τα πάρτι. Μια φυσιογνωμία περίεργη, αγριευτική και χυδαία».
 Θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης και η Μαρία Τζομπανάκη. «Μικρή απαντούσα με χαστούκι κι έφευγα. Λέγανε "το «κρι κρι» δίνει σφαλιάρες!". Μου έχουν συμβεί, και πολύ δύσκολες καταστάσεις... Εμμονικοί άνθρωποι που ξεπέρασαν κάθε όριο. Ένας, από τις τέσσερις τέτοιες περιπτώσεις που έχω ζήσει, με κυνηγούσε πολλά χρόνια, από κοριτσάκι στην Κρήτη. Φαντασίωνε  απίστευτες  προσδοκίες από μένα, χωρίς να έχουμε ανταλλάξει ποτέ κουβέντα. Κατέληξε πολύ άσχημα, δυστυχώς».

«Αντιμετώπισα  τη σεξουαλική παρενόχληση με πάρα πολλές ενοχές. Δεν ήμουν ο άνθρωπος που   είμαι   τώρα.   Ντρεπόμουν και για αρκετό καιρό, μέχρι να καταφέρω να το συζητήσω με κάποιον, δεν ήξερα πώς να το αντιμετωπίσω. Εάν αυτό συνέβαινε τώρα, θα με φοβόταν ο τύπος, θα με φοβόταν πολύ», είχε δηλώσει η Μυριέλλα Κουρεντή σε παλαιότερη συνέντευξή της.

Η Κατερίνα Παπουτσάκη πώς την αντιμετώπισε; «Ναι, έχω δεχτεί σεξουαλική παρενόχληση... Με έναν τρόπο ναι, όχι τραγικές καταστάσεις. Μια μορφή ελαφριάς σεξουαλικής παρενόχλησης, την οποία αντιπαρήλθα και μια χαρά τα κατάφερα, παρόλο που ήμουν μικρούλα. Δεν το ανέφερα σε κανέναν, απλώς προστάτευσα τον εαυτό μου και τέλειωσε εκεί. Ήμουν μικρή και δεν ήθελα να δώσω έκταση».


«Ένας άνθρωπος του θεάματος, στον οποίο απευθύνθηκα για να βρω δουλειά, έκανε κάτι τόσο χυδαίο, που δυσκολεύομαι ακόμα και να το περιγράψω. Έπαθα τέτοιο σοκ, που προσπαθούσα να βρω πού είναι η έξοδος και δεν μπορούσα. Ούτε θυμάμαι πόσες μέρες έκλαιγα, όταν έφερνα στο μυαλό μου τη συγκεκριμένη εικόνα. Εγώ τότε ήμουν 21 ετών και για χρόνια, όποτε πήγαινα σε μια οντισιόν, ήμουν πολύ επιθετική, ακριβώς γιατί φοβόμουν ότι μπορεί να συμβεί κάτι αντίστοιχο. Τον έχω συναντήσει αρκετές φορές από τότε και πρέπει να σου πω ότι ταράζομαι κάθε φορά. Δεν το έχω πει σε κανέναν αυτό, αλλά πραγματικά είναι ένας άνθρωπος που δεν θα είχα πρόβλημα αν τον έβλεπα να σέρνεται», αποκάλυψε η Τζένη Μπότση. «Αρκετές φορές έχω νιώσει άβολα στο χώρο της δουλειάς, από σεξουαλικές παρενοχλήσεις και περίεργες προτάσεις. Όμως, θα σου πω κάτι, την πρώτη σεξουαλική παρενόχληση τη δέχτηκα στα 12 από φιλικό πρόσωπο της οικογένειας μου και άλλη μία στα 15 μου, από φίλο μου, που ήταν μεγαλύτερος μου. Στη δεύτερη περίπτωση μάλιστα ένιωσα περισσότερη πίεση, γιατί ήταν πιο επιθετικός», είχε δηλώσει η Ναταλία Δραγούμη σε συνέντευξή της.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη